Noul sediu Primaria com. Berca

Prin prezenta vã aducem la cunoştinţã cã începând de
luni, 09.10.2023, PRIMÃRIA COMUNEI BERCA,
SC APAPRIMA BERCA SRL şi SERVICIUL DE
SALUBRIZARE ECOPRIMA BERCA îşi vor
desfãşura activitatea în noul sediu din incinta
CASEI DE CULTURÃ BERCA
(Sat Berca, Strada 1 Decembrie, nr. 71)

Joi – 27 IANUARIE 2022 – între orele 10:00 – 14:00, reprezentantul instituţiei Avocatul Poporului – Biroul Teritorial Ploieşti va fi prezent în municipiul Buzău, pentru a acorda audienţe cetăţenilor din judeţul Buzău şi pentru a primi petiţii. 

            Activitatea se va desfășura la sediul Consiliului Judeţean Buzău, situat în municipiul Buzău, Bd. Nicolae Bălcescu, nr. 48, în spaţiul pus la dispoziţie în acest scop.

Cetăţenii pot solicita sprijinul Avocatului Poporului în mod gratuit, fără perceperea de taxe.

Pentru operativitate, dar și pentru respectarea unor măsuri de siguranță medicală, recomandăm ca la momentul acordării audienței persoanele interesate să prezinte o cerere din care să rezulte pe scurt problemele cu care se confruntă, precum şi documente justificative, în copie.   

Relații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0244 – 593 227.

Totodată, cetățenii care doresc să se adreseze instituției Avocatul Poporului – Biroului Teritorial Ploiești pot transmite cererile și prin poștă, pe adresa biroului din municipiul Ploiești, B-dul Republicii nr. 2-4, intrarea H, etajul I, camera 155, județul Prahova sau prin e-mail pe adresa [email protected].

Reamintim cetățenilor că instituția Avocatul Poporului este o autoritate publică autonomă și independentă față de oricare altă autoritate publică din România și are drept drept scop apărarea drepturilor şi libertăţilor persoanelor fizice în raporturile acestora cu autorităţile publice.

Pentru acces, persoanele care solicită audiență trebuie să respecte formalitățile prevăzute de:

– Ordinul nr. 2282/2021 privind instituirea obligativităţii purtării măştii de protecţie, efectuării triajului epidemiologic şi dezinfectării mâinilor pentru prevenirea contaminării cu virusul SARS-CoV-2, pe durata stării de alertă, cu modificările și completările ulterioare: purtarea măștii de protecţie, triaj epidemiologic, dezinfectarea obligatorie a mâinilor.

Hotărârea nr. 1183/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 9 noiembrie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 – art. 12 alin. (4) din ANEXA nr. 3 – Măsuri pentru diminuarea impactului tipului de risc:

 (4) Accesul persoanelor, cu excepția angajaților (….) în incintele instituțiilor publice centrale și locale, regiilor autonome și operatoriilor economici cu capital public este permis doar celor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

 

Maria Mirabela Mălăescu, consilier

Biroul Teritorial Ploiești al instituției Avocatul Poporului